fredag den 10. december 2010

Kalender der kan anvendes som julegave

Så er det blevet tid til vores 3. udfordring her på Panduro Hobby´s scrapbooking blog.
Det er vores sidste juleudfordring.

Jeg har lavet denne kalender. Jeg har bevidst valgt ikke, at anvende julede papirer, da jeg synes den skal kunne stå fremme hele næste år, så man rigtig får glæde af den.

Jeg ligger en tutorial/vejledning på min blog. Følg evt. linket under tutorials/vejledninger i vores sidebar til højre på bloggen. Jeg har set disse kalendere rigtig mange steder, og synes at det var på tide, at jeg også fik lavet en til bloggen.



Jeg har brugt følgende materialer:
karton 360637 lysebrun
karton hvidt
Stempelsværte 510484 Versafine black
Stempler: swirls 510499
Papirsblomster 653423
Stickers recollections 653468
Papirsblade lysegrøn 653455
Nøgler antiksølv 060147Brads julefarver 061334
Pins: 513901
Glitterstick 286136

Skriv artikelnumrene ned og gå ind på http://www.pandurohobby.dk/ og bestil varerne nemt eller tag artikelnumrene med ind i en af Panduro Hobbys butikker og så kan du let købe præcist de samme varer.

God fornøjelse 

1 kommentar:

  1. Det var dog en god ide til en julegave. Den er rigtig fin. Den får jeg lyst til at lave.
    vh Renne

    SvarSlet