lørdag den 29. januar 2011

Punched foldekort / Punched folding card, Dorte aka dot-scrap

Først vil jeg lige nævne en ændring her på Panduro Hobbys scrapbooking blog.

Designteamet vil fremover lave et SCRAP BIBLIOTEK, der kommer til at omhandle og indeholde alt mellem himmel og jord inden for scrapbooking.

Vi vil lave små tutorials, vise og forklare forskellige scrap-teknikker, komme med ideer og meget meget mere. Du kan finde SCRAP BIBLIOTEKET i vores sidebar til højre. (før hed det tutorials/vejledninger).

Husk at kigge forbi bloggen i morgen søndag hvor vinderen af  vores vintage konkurrence bliver annonceret.

Vintage emnet kører dog helt frem til næste fredag, hvor vi kommer med et nyt tema og en ny spændende konkurrence, hvor det igen bliver muligt, at vinde et herligt gavekort på hele 200 kr. til Panduro Hobby.

Jeg har lavet dette punched vintage foldekort, og hvis du skulle have lyst til selv at lave et, så har jeg lavet en tutorial på min blog. Se den her. Du kan også finde et link under SCRAP BIBLIOTEKET.




Jeg har brugt følgende materialer:
Karton/Papir: Hvidt 360622
Mønstret papir: The old world stack 361096
Brads: blomstermix beige 125971
Pins/dekonåle metalhoved 513901
Papirsblomster brun: 653423
Dekobånd metallic sølv: 303832Sommerfugl: Laserark butterflies beige: 413117
Panduro Hobby har endnu ikke fået punches hjem, men jeg kan med glæde fortælle, at der ikke går ret lang tid, før Panduro Hobby får nogle skønne punches hjem. Følg med her på bloggen, hvor vi også løbende vil være med til, at sætte fokus på nogle af Panduro Hobbys scraprelaterede nyheder.

God fornøjelse og rigtig dejlig lørdag.

Husk....kig forbi i morgen og se hvem den heldige vinner er. Og hvis du ikke har deltaget i en af vores konkurrencer endnu, så glæder vi os til at byde dig velkommen. Vi glæder os også meget over, at vi ser flere og flere deltage igen og igen. I er alle hjertelig velkomne.

Scrap-knus
Dorte aka dot-scrap

1 kommentar: