fredag den 4. februar 2011

Picnickurv til Valentinsdags gave

Jeg har lavet en lille picnickurv der skal bruges, som Valentinsgave til en jeg holder af. Den skal fyldes med chokolade og små tags med tjenesteydelser, som fodbad, massage, en bigraftur osv. skrevet på bagsiden.

Alle kanter er sværtet med distress ink og blomsterne, som jeg synes var lidt for skarpe i farven til papiret, fik også en tur med sværten. Distress ink er fantastisk til at dæmpe skrappe farver, hvis det er det man ønsker. Blomstermidten er en udstandset blomst og en brad. Hjerterne er stemplet på Ink papir og love er skrevet med rubons bogstaver. De små hjerter har fået en gang stickles glitterlim. Jeg har brugt sølvknapper, hvor øjet er klippet af, som "håndtag".

Tagsene hvor jeg på bagsiden har skrevet, hvad de kan byttes til (fodbad, massage, en biograftur, en god midag osv) er samlet med en klemmering, hvor jeg har sat lidt bånd omkring. De er meget enkelt pyntet med en lille sommerfugl.og kanterne er sværtet med distress ink Og her kan du se hvordan låget kan åbnes i begge ender. Klapperne bliver holdt nede med små tynde magneter, som er gemt under papiret.

På min egen blog har jeg lavet en vejledning til kurven.
Jeg skylder lige at sige, at ideen ikke er min egen, men lånt fra en dygtig norsk dame. Jeg har dog lavet lidt om på målene.

Følgende materialer er brugt: 
Tallet som står efter bindestregen, er varenumre og hvis du taster dem ind i søgefeltet på Panduro Hobbys hjemmeside, kan du se hvordan materialerne ser ud:

Panduro Basic Paper hvid - 360621
Designark Wedding Bliss Love Hearts - 361070
Designark Weddingbliss Tags - 360186
Blonde hvid - 309146
Brads runde rosa - 061689
Brads lassic chick - 360722
Papirblomst Rosa - 653415
Papirblade - 653455
Clearstamp hjerter - 510251
Rubons bogstaver - 360515
Glitterstick x-mas red - 286131
Magneter - 031501
Knappemix hvid/guld/sølv - 361600
klemmeringe - 360142
Dekorationsbånd - 304222
Figurstans 3 st Daisy - 512929
Distress ink Vintage photo - 510466
Ink papir - 653335
Diverse limprodukter

1 kommentar:

  1. wow hvor er den bare sød og sikke heldig personen er som skal ha sådan en flot gave!
    vh Karina/Renne

    SvarSlet