fredag den 4. marts 2011

Home Decor, Krydderurte kasse, Dot-scrap

Denne måneds emne er : Home Decor.

Jeg er vild med, at lave scrap-projekter der kan anvedes i hjemmet eller evt. gives væk som gave, og som giveren så kan have stående fremme.

De lækre trækasser fra Panduro Hobby er utroligt anvendelige til rigtig mange ting. De findes i flere størrelser og er super lækre og i en rigtig god kvalitet. Det er kun fantasien der sætter grænser for, hvad de kan bruges til.

Jeg har lavet denne krydderurte kasse, som jeg skal have stående i min vindueskarm i mit køkken.
Så jeg let kan klippe eller nippe nogle urter til madlavningen.

Beklæd indersiden med plastik eller sæt små urtepotter ned i. Så du kan vande urterne...så holder de meget længere.

Jeg har limet 2 træperler på bunden af trækassen som ben.


Se flere billeder på min blog

Jeg har brugt følgende matrialer:
Trækasse: 491211
Perler af træ (brugt som ben på kassen): 766307
Karton, lys grøn: 361042
karton, Sort: 360641
Mønstret papir fra Riddersholm design Bello Patello
Edge scraper
Sværte: Bamboo
Tag fra Vibeke Spigseth Rough & Sweet - Papertag blue: 360184
Bånd: 304222
Clear stamps single insekter: 510249
Blomster: 550202
Blade: 653455

Rigtig god fornøjelse med scrapperiet.

Dot-scrap

Ingen kommentarer:

Send en kommentar