fredag den 15. juli 2011

Billedeinspiration fra Panduro Hobby´s forårs katalog

Jeg synes, at det har været rigtig sjovt, at lade sig inspirere af et billede. Jeg har prøvet det før, men synes det er lige sjovt hver gang.

Jeg har ladet mig inspirere af, at forsiden er bygget op af kvadrater.

Jeg er også vild med Panduro Hobbys stempler, så jeg synes det var naturligt, at kombinere disse i denne udfordring. Jeg har endvidere brugt symaskinen rundt i kandterne af kvadraterne.
Jeg har farvelagt stemplerne med akvarelblyanter, de er simpelthend så lækre og meget lette at anvende.



Jeg har brugt følgende materialer:

mønstret papir, Tilda designblok frugthaven: 480210
Mariposa desingblok: 360682
Karton: lyserød (360629), Hvid (360621) og lyseblå (360632)
Akvarel blyanter: 244467

God scrappelyst.
Dot-scrap

Ingen kommentarer:

Send en kommentar