fredag den 20. januar 2012

Valentins - corsage - kort

Inden vi får set os om er det Valentins dag.

Hjemme hos os har vi ikke den store tradition for at fejre dette; da vi  begge synes det er noget pjat, men man kan jo bruge dagen til at minde hinanden om, hvorfor det er man elsker hinanden.

Jeg har lavet et noget utraditionelt Valentinskort - et corsagekort - som jeg tænker min mand skal have, bagpå skal der stå nogle kærlige ord.   
Modellen kan fotograferes op og ned - og bruges på forskellig vis; f.eks. som siderne i et minialbum eller i  miniformat som pynt på en gaveæske.



 Knapperne i hjerteform er vist det der er mest "Valentinsagtigt" - men super søde er de.




Corsagen kan laves i hvilken som helst størrelse man ønsker.
Nedenfor har jeg lavet en minimodel som pynt til en lille hvid trææske der er pyntet med papir.


Den lille trææske måler 6,5 x 6, 5 cm. Jeg har pyntet den på alle sider ed papir i same serie som corsagen er lavet i.   


Se evt. flere billeder på min blog

Materialer anvendt:

Hvid trææske 491066
Hjerteknapper 568907
Pyntebånd 304213
Designblok "French County" 361282

Ha´en dejlig scrapweekend

Kærligst
Silotte


1 kommentar:

  1. Nej hvor er den corsage altså bare vildt sød. Den skal prøves og helst med det samme, så ind med modellen på computeren, ud på print og så ad sti afsted ind til arbejdsbordet ;o)

    SvarSlet