fredag den 20. april 2012

Bryllupsindbydelser m.m.

Temaet er denne gang bryllup her på bloggen.
Jeg har lavet et sæt med indbydelser, menukort, bordkort, gæstebog og lysdekoration
i Shabby Chic stil.
 Jeg har bla. brugt brunt gavepapir, akvarelpapir, bølgepap og jutegarn.

Indbydelser og menukort er store hjemmelavede tags, som er puttet i poser, som jeg har lavet af brunt indpakningspapir. Kanten på poserne er klippet med en mønstersaks.

 Bordkortene har jeg lavet på små poser fra Panduro. Så kan man putte lidt chokolade elller mintbolcher ned i dem sammen med fx. en tandstikker og måske et pairlommetørklæde. :) Hjerterne er stemplet på tekstpapiret. Skrivefeltet er et stykke akvarel papir, som er sværtet med distress ink i kanten. Den lille hjertebort forneden, er selvklæbende tape. Jeg har puttet lidt ris i den lille glasflaske og bundet den fast i hanken.

Der er flere billeder og forklaringer på hvordan jeg har gjort på min egen BLOG

Jeg har brugt følgende materialer:
Gavepapir - 030800
Bølgepap - 672007
Dekopapir Gotisk skrift - 653339
Canson Akvarelpapir - 672219
Jutegarn - 300620
Små papirsposer med hank - 125111
Miniflasker - 100393
Laceborder små hjerter - 060928
Stempler Blomhjärtan - 510705
Clearstemps Bryllupstekster - 510221
Distess ink Vintage Photo - 510456


Ingen kommentarer:

Send en kommentar