fredag den 6. april 2012

Farvelægning med distress ink

Af Dorte aka Dot-scrap

Jeg vil denne gang vise jer lidt om, hvordan man farvelægger med distress ink pads.
Jeg bruger altid en plastik-lomme eller lign. som underlag til farverne.
Så "stempler/presser" jeg de forskellige distress ink pads ned på plastlommen, og efterfølgende kan man så bruge en pensel og med mere eller mindre vand få fortyndet en farve, der passer lige til det man ønsker.

Jeg kan selv bedst lide, at bruge en af de pensler, der kan indeholde vand, men helt almindelige pensler kan sagtens bruges.

Jeg har igen valgt, at bruge en af de nye skønne stempler fra Panduro Hobby. Her er det ballet/linedanserinden. Du kan se mange flere billeder på min blog HER
Jeg har lavet dette kort, med det farvelagte motiv.





Jeg har brugt følgende materialer:

Stempler: 510277
Små roser: 653600
antik metal: 312042
Distressink: tea dye (hudfarve), Tattered rose (kinder), Faded jeans (øjenfarve og benvarmere), dusty concord (kjolen) walnut stain (hårfarve).
Glitterstick: crystal, lavender og golden rod.
Jeg har stemplet motivet på en akvarelblok: 672212
Blomster gammelrosa: 653603
Designblok ensfarvet: 360342
Designblok mademoiselle: 363339
Hvid basic: 360621
Lilla basic: 360630
Embossing pulver, black sparkle: 510473
Die cut: 065347
Blonde Sweet sin: 304213
3d puder: 220581

Rigtig god scrappelyst og fortsat god påske
Dot-scrap

Ingen kommentarer:

Send en kommentar