fredag den 13. juli 2012

Sommer....!

Når jeg tænker på sommer, så tænker jeg sol og varme og især på blomster og is.

Vejret har ikke været så sommer-agtigt som jeg godt har kunnet tænke mig, men det har da givet mulighed for, at sidde inde og scrappe.

Jeg gik lidt sommer-amok og har lavet en ramme med blomster i lyse farver og 2 kort med isvafler på, og 2 ispinde, hvor der er taget en lille "bid" af isen.

Hvis I vil se hvordan jeg har lavet rammen, Isvaflerne og pindeisene, så kig forbi min blog, hvor jeg har lavet en lille billede-tut.


Jeg har lavet en masse blomster i lyse sommerfarver og limet dem på trærammen. I midten af hver blomst har jeg limet en perle fast.

Jeg har lavet isvaflerne så der står en lille besked på isen. Selve is-vaflernes top har jeg lavet med en rund punch, hvor jeg har skåret ringen over på midten, og så brugt en borderpunch. Kig forbi min blog og se hvordan.
Jeg har brugt en deko-kapsel på kortet til højre. Jeg er bare blevet så vild med de kapsler, hvilket også fremgår af de projekter, som jeg laver i øjeblikket. De er bare så anvendelige.
De kan bruges som de er.......køres igennem bigshot´en, laves huller i, fyldes med royal coat mm.
Jeg har brugt en bølgepapspresse til, at lave mønster i de brune vafler.

Jeg har brugt følende materialer:

3D klæbepuder: 220581
Distressink, vintage photo: 510466
Bølgepaps presse: 900576
Tilda knapper lyserøde: 480297
Designblok, ensfarvet: 360342
Bånd: 304237
Papirsblomster grøn/rosa: 653075
Stickers alfabet grøn/blå: 100626
Tilda sewing bird: 480266
Stanse, borderpunch: 512939
Bånd: 304275
Dekoknapper rosa: 361566
Klippeark butterfly whimsy: 361507
Deko cirkler: 120044
3D stickers sommerfugle: 125110
Deko kapsler: 361568

Rigtig god scrappelyst.
Dorte aka dot-scrap

Ingen kommentarer:

Send en kommentar