fredag den 13. juli 2012

Sommerlayout

Denne gang er der sommer på programmet her på bloggen .......når der nu ikke vil blive sommer udenfor, så kan der da blive det på bloggene!
Jeg har lavet et layout med nogle billeder, som er taget med min mobiltelefon og bagefter redigeret i Picasa 3 som kan downloades gratis. Der er masser af sjove effekter i det progam.Jeg har brugt de funktioner, som hedder krydsfremkald og polaroid. Billederne er hængt på en tørresnor med små træklemmer, efter en ide på Primas blog.
Teksten er lavet med forskellige stickers og rub-ons.

   Jeg har lavet stænger til tørresnoren af grillspyd.
Billederne er sat fast med små 3D puder forneden og klemmerne foroven.

Blomster med små halvperler i midten. Det er faktisk juleblomster, men jeg synes alligevel de var fine her.
Jeg har også brugt nogle søde clear stickers.

God weekend og tak fordi du kom forbi. Husk at deltage i konkurrencen!

Jeg har brugt følgende materialer:
Designark Fairytail - 361262
Blomster Julmix - 653453
Stickersalfabet grøn - 100626
Rub-ons bogstaver - 360515
Pearlstickers - 569100
Jutegarn brun - 300608
Mini tøjklemmer - 460045

Ingen kommentarer:

Send en kommentar