fredag den 7. september 2012

Jubilæums vin-gave

Denne gang fejrer vi Panduro Hobby´s 50 år´s jubilæum...og man kan vælge, om man vil lave noget der relaterer sig til jubilæum eller fødselsdag.

Jeg har været til mange jubilæums receptionen, og ved de fleste har der været mange vingaver.

Jeg synes det er en god ide, at give vin, men jeg synes altid indpakningen er lidt kedelig, så det tænkte jeg, at det måtte jeg forsøge, at gøre noget ved.

Så jeg har lavet denne kage-vin-holder. Jeg har lavet det sådan, at bunde og toppen kan tages fra hinanden, så man kan ligge små gaver, godter eller lignende ind i kagen sammen med vinen.

Jeg gav den til en kollega i mandags, da hun havde jubilæum. Hun blev bare så glad. Jeg havde lavet små sunde godter inden i bunden af kagen (æbler fra æbletræet i haven, mandel og rosin blanding og hjemmelavede dadelkugler...rimelig sunde).

Her indpakket som gave.


Det er bare at pynte løs som man nu selv synes. Jeg gav til sidst alle roserne og kanterne glitter stick crystal og ....jeg er vild med blomster og glitter. Jeg synes slet ikke, at man kan få for meget.

Se flere billeder på min blog, hvor jeg har lavet en tut over hvordan jeg har lavet kagen.

Jeg har brugt følgende materialer:

Tilda mønsterpapir: 360202
Papæsker runde: 264399
Blonde rokoko hvid: 309177
Lineal twist´n flex: 515000
Blonde Lily white: 309170
Blonde, ecru: 309168
papirsroser, lyserøde: 653478
Rhinestones stickers, lyserøde: 125979
Crystal stickers: 126155
Bladgirlande med hvide roser: 100881
Panokitt hurtig tørrende lim: 220529
Glitterstick, crystal: 286130
Glitterstick, cotton candy: 286106

HUSK at deltage i vors konkurrence, der er et gavekort på hele 200 kr. på højkant.

Jeg håber I kan lide ideen.

Rigtig god scrappe-lyst
Dorte aka dot-scrap

Ingen kommentarer:

Send en kommentar