onsdag den 5. september 2012

Opbevaringside !!!!

Her er lige en lille ide til opbevaring.

Jeg er vild med de fede paper tapes, som Panduro Hobby har i deres sortiment.

Der er lige kommet nogle skønne nyheder hjem...så kig forbi og lad dig inspirere.

Jeg har brugt den super lækre Tilda Båndholder til mine tapes.

Det giver et rigtig godt overblik over de tapes jeg har, og så synes jeg bestemt også, at det ser dekorativt ud i mit scrap-værelse.

Jeg har valgt, at selve båndholderen ikke skal pyntes, da jeg synes den pynter i sig selv med alle de forskellige farver tape...men den kan jo sagtens males eller pyntes med alt fra papir til rihnsten.




Tilda holder til bånd: 480232

Jeg håber, at I kan lide og bruge ideen.

Rigtig god scrappelyst.
Dorte aka dot-scrap

Ingen kommentarer:

Send en kommentar