torsdag den 13. september 2012

Skrivebord til en sød fødselsdagspige

Ja så er jeg tilbage med en lille ting her på bloggen.
Jeg blev for et stykke tid siden, vildt inspireret af bloggens skønne designer Stinne.
Hun lavede et skrivebord til min dejlige datter i anledningen af hendes konfirmation sidste år, og jeg har i lang tid gerne ville lave et, og da der så kom en god anledning, måtte jeg bare forsøge mig frem.

Jeg lavede derfor dette skrivebords "kort" til en super sød fødselsdagspige.

Jeg har brugt tændstiksæsker til skufferne. Se en billede tut af hvordan jeg har lavet skrivebordet på min blog HER

Jeg har været en tur forbi google og søgt nogle billeder af en bærbar, vi unge og en neglelak.
Synes det bare lige passede til skrivebordet.....modtageren er 14 år.

Selve skrivebords toppen kan åbnes og "gemmer" selve kortet.

Jeg har brugt følgende materialer:

6 tændstiksæsker
designblok Hula hoop: 361510
basic papir/karton, sort: 360641
Distress ink, walnut stain: 510465
Brads knapper: 061629
Figurstanse, rund: 513006
Træperler mix pastel: 766307
Små flasker: 100555

Rigtig god scrappelyst
Dorte/Dot-scrap

Ingen kommentarer:

Send en kommentar