fredag den 2. november 2012

Art Journaling

Denne gang har vi Art Journaling og smashbooking på programmet.
Jeg har valgt at kaste mig over Art Journaling og lavet to sider.
Det mest almindelige er vist, at lave det direkte i bogen, men jeg foretrækker at lave det på 200g akvarelpapir og lime det ind i bogen bagefter. Og heldigvis kan man jo gøre det lige nøjagtigt som man vil! :)
Jeg har brugt en masse af de nye fede stempler og templates fra Panduro.

 Huset og taget er klippet ud af nogle gamle bogsider.

 Bogstaverne er stickers og jeg har skriblet rundt i kanterne med en sort tush


Vingerne er tegnet af efter gungeboard vinger og hjertet er klippet i hånden.
Jeg har brugt forskellige farver akrylmaling og stempelsværter.

Jeg har brugt følgende materialer:
Spiralalbum - 264398
Canson Akvarelblok - 672219
Template "Mini Ledger" - 450035
Template "Mini Chickenwire" - 450032
Template "Mini Splats" - 450033
Stickers Alfabet - 361480
Clearstamp Vintage Baggrunde - 510082
Clearstamp Vintage tekster - 510085
Clearstamp Vintage Ornament- 510083
Clearstam Vintage Paris - 510087
Grungeboard Elements - 650205
Derudover har jeg brugt diverse akrylmaling, stempelsværter og tushpenne


Ingen kommentarer:

Send en kommentar