lørdag den 8. december 2012

8. Dec. Tør embossing

Så blev det min tur igen til at blogge. denne gang vil jeg vise hvordan man kan tørembosse.
Du kan bruge forskellige former og dies, eller mønter mv.
Her har jeg brugt en julepunch far sidste år.

Du skal bruge et Quilling værktøj eller en blyant uden spidsen!

Stans de motiver du vil have fremhævet ud

Lim et par stykker sammen for at få lidt dimission

Her er de limet

og her har jeg haft den lille julekugle liggende under papiret mens jeg brugte quilling værktøjet i kanten ( jeg trykkede vist lidt hårdt! UPS

her kan du se papiret har "rejst!" sig

og her sværtet for at  du bedre kunne se resultatet!


og her er kortet holdt helt enkelt med guld glimmer og twine



1 kommentar:

  1. Helt sikkert en rigtig nem måde at lave et hurtigt kort på, hvis man lige mangler et her og nu.

    SvarSlet