fredag den 15. marts 2013

Layout inspireret af musik

Kender du det? En sang har sat sig fast i hovedet og bliver ved med at kværne løs! Sådan har jeg i et stykke tid haft det med Guns & Roses "Sweet child o' mine". Da temaet så tilfældigvis denne gang, er musik her på bloggen, måtte jeg jo bare lave et layout med den titel. Jeg dykkede ned i bunken af gamle billeder og fandt et 25 år gammelt billede af min søn og mig selv, fra dengang han var mit lille søde barn - han er stadig mit søde barn, men lille er han altså ikke mere! :) Nu er jeg måske ikke helt upartisk, men han var virkelig et ualmindeligt sødt barn dengang! ...Forøvrigt så er han også vild med Guns & Roses og lidt vild med, at hans gamle mor også kan lide dem! :)

Jeg har sat en lille kuvert med et tag bag billedet til noget journaling.

  Teksten er skåret ud på min Cameo skæreplotter og har fået en gang Stickles glimmerlim.

Forskellige blomster og metalpynt.
Alle materialer er fra Panduro Hobby.

Rigtig god weekend og tak fordi du kom forbi.
Deltag meget gerne i konkurrencen om et gavekort på 200 kr.

Jeg har brugt følgende materialer:
Designark Fresh Air - 361737
Designark Heavenly Adventure - 361736
Tilda bånd Star Blue - 480527
Die Cut Shape - 361793
Papir roser Blå - 360871
Mini Envelopes - 653260
Charms Mini Gears - 650202
Charms Vintage Clock Faces - 361476
Hæklede blomster Blå - 304655
Papirblomster Hvid - 653074
Stickles Baby blue - 286102

1 kommentar:

  1. Et rigtig flot LO her Charlotte, du har bare fået noget rigtig godt sat sammen her. Det er bare så fedt, når ungerne ligefrem synes vi er lidt seje også ha ha. Det er som oftest det stik modsatte LOL. Har selv en søn fuldstændig lige sådan, og vi er også ret vilde med den samme musik og kan endda tage til koncert sammen en gang imellem, hvilket er ret fedt.

    SvarSlet