fredag den 24. maj 2013

Art journaling

Denne gang har vi Art Journaling / Mixed Media på programmet.
Det er jo lige noget, som passer mig, da jeg for tiden er ret bidt af den slags. :)
Jeg har lige været på et online kursus, hvor jeg har forsøgt at lære at tegne ansigter, og her blev det så til en prinsesse. 
Jeg har lavet den i en Art Journaling bog fra Panduro, som nok nærmere er det jeg vil kalde en Smash bog pga. det mønstrede papir som er i den. Siderne er dog kraftige nok til at man kan male dem over og sjaske temmeligt meget på dem, uden at det går igennem, så den er helt fin til formålet.

 Baggrunden er malet med lyserød akrylmaling og jeg har brugt en masse forskelligt til at stemple med. Gamle rubons, stempler, masks, paprør, blobleplast mm.
Pigen er malet med akryl maling og neocolor II


Teksten er en blanding af  rubons og chipboardbogstaver.

Rigtig god weekend og tak fordi du kom forbi.
Husk gerne at deltage i vores konkurrence om et gavekort på 200 kr.

Jeg har brugt følgende materialer fra Panduro Hobby:
Art Journaling Book Vintage - 361626
Traditional Craft Paint - 802170 / 802120 / 802106 / 802119 / 802134
NeoColor II - 188115
Skabeloner Figurmønstre - 450043

Ingen kommentarer:

Send en kommentar