fredag den 10. maj 2013

Retro dåse - Sewingbirg


Til denne udfordring, hvor man skal pynt en pose eller æske, har jeg valgt en dåse, det er da næsten en æske. Jeg har brugt designer blokken "Sewingbirg", hvor der både er en lækker papirserie i, samt die cuts, som jeg har brugt til pynte dåsen med. 
 Udover designerblokken " Sewingbirg" har jeg brugt lidt knapper, hæklet blomster og nogle papirblomster. Se materialelisten herunder for hvilke materialer jeg har brugt.  
God fornøjelse med udfordringen.


Materialeliste:

480266 designerblok "Sewingbirg"
304653 Hæklet blomster "Pink"
304387 Båndsæt turkis
650188 Papirblomster "Pink"
480293 Tilda knapper turkis

1 kommentar:

  1. Superflot gaveæske til en, der kan lide at sy, eller bare en der elsker hobby, og den er bare rigtig flot.

    SvarSlet